donderdag 10 juli 2008

COLOFON

YOU'RE THE SAME AS ME is een muziekblog over muziek die weet te raken (of mij in ieder geval) en die ik graag met je wil delen. Vanaf deze plek bespreek ik nieuwe albums, fijne singles, bijzonder concerten, vergeten oudjes en meer. De nadruk ligt op 'alternative' rock en pop, en ik heb een niet te genezen liefde voor Britse bandjes (getuige de titelquote uit 'Live Forever' van Oasis), dus die zul je hier regelmatig tegenkomen.

Enjoy!
Else

YOU'RE THE SAME AS ME is actief sinds 10 juli 2008.

5 opmerkingen:

Harm zei

Hey, wat cool dat jij ook aan het bloggen bent geslagen! Nu moet ik nog meer volgen ;) Succes!

(zal je ff linken op ASP)

Mark zei

Putverdeurie, leuk blogje zeg. Heb ooit met mijn rommelzolder ook bij Blogspot gezeten. Werkt wel lekker. Wegens tijdgebrek gestopt en meer op asp gaan richten.
Anyway, keep up the good work! Kom snel weer langs. Ciao

Anoniem zei

saPPerdeflaP,
Waar staat Mika nou en die foto van je laarsjes mis ik ook .
Greetz II@home

Anoniem zei

:) beetje doorscrollen naar onder of via menu concertverslagen!

Anoniem zei

Super Blog! Toch mooi dat verveling tot zulke fijne dingen kan leiden. 19 juni of 10 juli dus? Staat genoteerd!