donderdag 23 oktober 2008

Chinese Democracy coming up...

Het begint nu toch wel serieuze vormen aan te nemen, die nieuwe Guns 'n Roses plaat. Amerikanen kunnen het album al online bestellen, en tracklisting en coverart zijn bekend. De plaat is vanaf 23 november in de US te verkrijgen en vanaf de 25e wereldwijd.
Zou het dan toch zover zijn na veertien jaar en 22 miljoen (!) euro? En zo ja, zit er nog iemand, behalve de
Dr Pepper drinker, op te wachten? Er staan 14 tracks op het nieuwe album dus voordat u gaat luisteren; dat is per nummer één jaar en 157.140 euro! Klik hier voor de stream van single 'Chinese Democracy'.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoorde hem vanochtend op 3FM. Oordeel? Bijzonder teleurstellend.

Anoniem zei

Idd, Berg. Ik hoorde hem ook bij Giel vanochtend. Ik vond het ook teleurstellend. geen heel bijzonder nummer. Maar ik kan niet bij 1 nummer oordelen over een heel album, dus ik ben toch benieuwd naar de rest van het album.

Anoniem zei

Dat meneer Rose het überhaupt nog aandurft om 'm uiteindelijk uit te brengen is zelfs al een klein wonder. Heb er nog niets van gehoord overigens.